Tuesday, June 1, 2010

Mai kuu, mai ass..

Kokkuvõtteks võiks öelda, et epic fail. Kuna oli tulemas juba +10K kuu, suutsin ühel igaval õhul €NL50 shotti võttes tuulde lasta oma 6-7BI, mis pole just väike raha. Õnneks hittisin samal õhtul ja ka järgmisel, turniiridel kus tuli +$122 ja +€109. Laupäeval tegin veel seda nl50 kaotust tasa +$220 kanti midagi ning mul ju nüüd üüber rakeback ka 40%, mida kogunes umbes 10 päevaga $130. Lõpuks miski paar tuhhi vist jäi kasumit....hm.. $1354 näitab bankroll.. ($1000) kandsin algselt. Ja nüüd meenub, et mul ju affiliate kaudu ka rake race, kus viimati olin kohal mis annab mulle lisa $75..mis peaks kokku tegema umbes 5400EEKi...midagigi.

Juunis PEAB VÄHEM JOOMA(üritaks 2nv kaine olla). Sest reiki vaja koguda, sest uus rake race, kus tahaks seekord TOP10 jõuda ja korralikumalt kasseerida...mis tähendab ka suuremat rakebacki..mida üritan saada juunis vähemalt $400 eest kokku. Ja lisaks sellele kõigele veel 20päeva aega vabastada first depo boonust $400, mis vabastatakse 4 osas.. iga 10K punkti kohta $100 (mul miski 3,5K aint tehtud). Niiet juuliks peaks joogi raha saama küll.. :)

No comments:

Post a Comment